Nya alster

Nu var det alltför länge sen jag uppdaterade bloggen igen;(, förlåt… jag tycker det är så enkelt att uppdatera på facebook där jag har min egna sida, Benitas kreativa sida. Jag vet ju att det inte är alla som är på Facebook, ska

försöka bli bättre att uppdatera här också om det nu är någon som läser min blogg;)Här har jag pysslat både kort och årets första studentmössa. Håll tillgodo. Har köpt nya pennor också, chameleon pens, otroligt kul att färglägga med.

2 söta kort till någon liten matros som älskar havet och dess varelser;)

blogg1

Doppresentask med söta babyskor på locket

blogg2

Årets första studentmössa som jag fått beställning på

blogg3

Fotbollskort till både tjej och kille

blogg4blogg5

~ av nitaskort på 11 april, 2016.

Kommentera

 
