kort och ölväska till 75-åring

IMG_7179

Snart är det tid att tänka på konfirmation, student och examen m.m. Jag pysslar för fullt till en visningsmånad jag ska ha på ett ålderdomshem. Jag ska visa mina kort, vin/öl/presentväskor m.m det ska bli jättespännande;)

Jag har visat det här setet förut men i min gamla blogg, tänkte jag skulle visa hur man kan göra för att ge nåt speciellt till nån som fyller år eller bara för att;). Vill du beställa ett kort eller studentmössa eller annat av mig så hör gärna av dig på mail nitaskort@hotmail.com eller ring 070-6672087. Jag tycker mycket om speciella beställningar då min hjärna kommer igång lite extra då;)

Tack för titten!/Nita

~ av nitaskort på 18 februari, 2015.

Kommentera

 
