minnespärm till bröllop och dop

Nu är det dags att ta och skrämma igång bloggen igen;) tycker ni inte det? har varit alltför mycket annat runtomkring mig länge nu som gjort att jag prioriterat bort bloggen. Jag har varit på några julmarknader på senaste tiden och på en av dem fick jag en jätterolig beställning på en minnespärm till bröllop och dop. Dessutom ska det resa hela vägen till Frankrike;) *superstolt*
Så här ser det ut färdigt

framsidan
parm (2)

Insidorna består av minikuvert och A6-kuvert för att kunna lägga foton och andra minnen i.

parm1    parm2  parm3

ursäkta oskärpan och röran på bilderna, kollade inte fotona innan jag lämnade det till beställaren;(

Ha en bra vecka! /Nita

 

~ av nitaskort på 15 december, 2014.

Ett svar to “minnespärm till bröllop och dop”

  1. Åhh, så roligt att bloggen är igång igen! Det är ju bra att man kan låta den vara när det är mycket annat som tar tid men att det går lätt att få igång den igen efter vilan 😉
    Kortet är superfint så jag förstår att beställaren blev nöjd!
    Ha en bra vecka du också vännen!
    Kram

Kommentera

 
