present/pengaficka till student

Jag har ju gjort lite större studentmössor till att hänga runt studentens hals, sen spann jag och min gube vidare och tänkte att det vore ju en fin present att göra en liten ministudentmössa med liten pappersremsa inuti för att lägga pengar i, sagt å gjort så testade jag lite och jag tycker de blev sååå himla söta;)
 Så här ser presentförpackningen ut

bild20

ministudentmössan mäter 5cm i diameter

bild19

annan modell på presentförpackning

bild18

Vad tycker du?;) vore kul med lite feedback då jag inte sett såna minimössor innan med pengaficka i;)

/Nita

 

~ av nitaskort på 25 juli, 2013.

Kommentera

 
