pysselshopping hos Pysselmakaren(Växjö) bilder!!;)

Åkte till Växjö för att få insupa lite pysselsaksdoft(Ja ni pysslare vet vad jag pratar om;) ) , men jag trodde att det skulle gå i stöpet eftersom det var några stentrappor upp till butiken.Fick lite panik innan snälla Ingela i butiken sa att hon gärna hjälpte till o bära upp rullstolen åt mig.

Min goa gube satt utanför butiken medan jag var inne o shoppade loss;) Här ser ni vad jag shoppade. massa godis;) fjärilarna hade jag sett på deras hemsida igår kväll och var överlycklig när jag såg att de låg i en 10kr-låda!!! tog 6 förp. hihi.

bilds9bilds8

bilds7bilds6

Tack för titten! /Nita

~ av nitaskort på 11 juli, 2013.

2 svar to “pysselshopping hos Pysselmakaren(Växjö) bilder!!;)”

  1. Oj så mycket mumsigt! Det var väl en rackarns tur att du fick hjälp att komma in!

  2. Vilken tur att du fick hjälp så du kunde handla loss ordentligt! Och det gick ju riktigt bra…hihi
    Mycket fina grejer du fick med dig hem, så roligt med nytt som sätter fart på skaparlusten 🙂
    Kramar

Kommentera

 
