kort, studentmössa eller annan gåva till student, brudpar eller konfirmand

nu är det verkligen presenternas högtid;) jag pysslar handgjorda kort, studentmössor i papper och andra gåvor som du kan ge bort i present, en unik present som jag garanterar att du blir rätt ensam om på kalaset;)

bokkort där man kan lägga i pengar, presentkort eller nåt annat litet

bild4

vanligt dubbelvikt kort 15x15cm

bild3

studentmössa att hänga runt halsen när studenten springer ut

bild7

sen har jag även present”påsar” med pengafickor/hållare i, hör av dig så kan jag maila bild till dig!

maila mig på nitaskort@hotmail.com eller ring på 0706672087

Välkommen med din beställning

/Nita

 

~ av nitaskort på 11 juni, 2013.

Kommentera

 
