pysselshopping bilder;)

har blivit ”lite” shoppat på sistone, bland annat blommor, pins och doilies från wild orchid Crafts och sen massa charms från 2 olika ställen.bild14

 

bild15

härliga grejjer eller hur?;) har pysslat en del på sistone men det är hemliga alster än så länge så jag kan ju inte visa dem riktigt än;)

pyssla lugnt!/ Nita

~ av nitaskort på 4 juni, 2013.

Ett svar to “pysselshopping bilder;)”

  1. Åhh, vad mycket fint du köpt! Det ska bli spännande att se vad du hittar på för fint med det! Jag har massor av charms men har svårt att få till dem på alstren jag gör. Glömmer liksom bort att jag har dem, fast de är så fina. Och tycker det är svårt att få dem att passa in liksom. 😉
    Jag blir riktigt sugen på att handla blommor jag också nu…hihi 😉
    Kram

Kommentera

 
