bokkort till 21-åring

För ett tag sen fick jag en beställning på bokkort till en 21-åring och det skulle hela vägen till England;) Det är en stor grej att fylla 21 år i England så det firas ordentligt så jag fick uppdraget att göra ett bokkort. Det blev poppis;).

Som ni märker så håller ketchupeffekten i sig;)

Pyssla lugnt!/ Nita

bild9 bild10

~ av nitaskort på 22 maj, 2013.

Ett svar to “bokkort till 21-åring”

  1. Sååå snyggt och detaljrik! Det var ett tag sen jag gjorde bokkort nu. Nu är jag inne på studentmössor efter att ha blivit tokinspirerad av den fina mössorna du gör! Det är ju bara att titta på inlägget här under för den som undrar över vad jag menar 🙂
    Kram!

Kommentera

 
