ny blogg/new blog

Sådär då har jag fått skaffa ny blogg lite hastigt och lustigt då den gamla inte fungerar längre. Det ska nog bli bra med den här oxå men det känns väldigt ovant och jag vet inte var hälften av funktionerna är nånstans men jag lär mig väl vartefter antar jag;). Hoppas ni som följt den gamla bloggen http://nita.bloggspace.se ska hitta hit oxå.

Pyssla lugnt! /Nita

~ av nitaskort på 14 juli, 2012.

2 svar to “ny blogg/new blog”

  1. OK, då vet ju jag det och de som hittar in hos mig.
    Kom precis på att man kanske kan skapa en FB-grupp ”FD bloggspace-bloggare” eller nåt liknande.

    Lycka till i vart fall!
    /Skvitt

  2. Hejsan.
    Kul att du startat en ny blogg.
    Den här kommer säkert att bli toppenbra när du blivit van med den 😉
    Kramis

Kommentera

 
